Πρόλογος

Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας, από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χαράλαμπο Ευστρατίου.

Με αυτή την σελίδα ξεκινάει ένα διαδικτυακό πρώτο βήμα ενημέρωσης, επικοινωνίας και γνωριμίας μεταξύ των εργαζομένων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδος.

Συνάδελφοι μόνο ενωμένοι αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε, πολεμάμε και νικάμε.
«Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ»

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ 5.000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ 11 ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ

Εκτός από τους υπαλλήλους του ΠΔ Παυλόπουλου, ειδικά τους περίπου 20.000 ΥΕ και ΔΕ η κυβέρνηση βάζει στο στόχαστρο τους υπαλλήλους των υπουργείων αλλά και τους 10.200 διοικητικούς ΑΕΙ και ΤΕΙ. Συγκεκριμένα, η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι συνολικά από τα υπουργεία θα τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας περί τους 5.000-5.100 υπαλλήλους.  Δηλαδή, εκτός από τους 1.342 από το υπουργείο Υγείας θα προστεθούν ακόμη, σύμφωνα και με ρεπορτάζ του Τύπου:
 -Παιδείας 900-1000 διοικητικοί
-Άμυνας 600 από το πολιτικό προσωπικό
-Προστασίας Πολίτη 712, επίσης από το πολιτικό προσωπικό
-Ανάπτυξης 490
-Περιβάλλοντος 262
-Αγροτικής Ανάπτυξης 269
-Εργασίας 41
-Τουρισμού 170
-Ναυτιλίας 62
-Εξωτερικών 152

«Τρέχουν» οι υπουργοί να ετοιμάσουν τα οργανογράμματα
Στην ολοκλήρωση των οργανογραμμάτων, αλλά και τα σχέδια στελέχωσης κεντρικών υπηρεσιών καθώς και εποπτευόμενων οργανισμών μέχρι τον Αύγουστο αφοσιώνονται οι υπουργοί προκειμένου να καταγραφούν οι περίπου 5.000 υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα και να προλάβουν τη διορία που τους έδωσε ο πρωθυπουργός.
Από ποια υπουργεία θα προέλθουν οι υπάλληλοι που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα
Τα υπουργεία Υγείας και Παιδείας θα είναι αυτά που θα δώσουν τους περισσότερους υπαλλήλους. Ηδη στο Υγείας υπάρχει σχέδιο για την κινητικότητα 1.342 υπαλλήλων νοσοκομείων, οι οποίοι θα μετακινηθούν σε άλλες μονάδες. Από την άλλη πλευρά από το υπουργείο Παιδείας έχει δοθεί εντολή ώστε να ξεκινήσει η αξιολόγηση δομών στα μεγάλα πανεπιστήμια και ΤΕΙ της χώρας όπου υπηρετούν 10.200 διοικητικοί υπάλληλοι. Από αυτούς 900-1.500 θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.
Επιπλέον, αποφασίστηκε να προχωρήσει άμεσα η αξιολόγηση των δομών δήμων, ώστε να προχωρήσει η διαθεσιμότητα σε μορφή, αρχικά, ενδοδημοτικής κινητικότητας που έχουν ζητήσει πολλοί δήμαρχοι.Παράλληλα, όπως, επίσης, αποφασίστηκε στη χθεσινή συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης θα προχωρήσουν οι καταργήσεις και συγχωνεύσεις οργανισμών (ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ) με βάση και τη γνωστή λίστα Σταμάτη, προκειμένου να γεμίσουν οι «δεξαμενές» των απολύσεων και της διαθεσιμότητας.

1 σχόλιο:

  1. Γειά σου αδελφοί και αδελφές, είμαι Charles, ένας ενιαίος γονέας από dudelange στο fort worth, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς πήρα το δάνειο μου από την εταιρεία δανείου επιτυχία κα όταν ήμασταν οδηγείται έξω από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς μου πια , Αφού scammed από διάφορες εταιρείες στην γραμμή και έχουν στερηθεί ένα δάνειο από Τράπεζα μου και κάποια άλλη πιστωτική ένωση που επισκέφθηκα. τα παιδιά μου που ελήφθησαν από την ανάδοχη φροντίδα, ήμουν μόνος στο δρόμο. Μέχρι που μια μέρα αισχρώς μπήκα σε ένα παλιό σχολείο mate που μου να εισαχθεί κα επιτυχία δανείου εταιρεία στο πρώτο της είπα ότι δεν είμαι έτοιμη να αναλάβει κάθε κίνδυνο του να ζητήσει ένα δάνειο στην γραμμή πια, αλλά με διαβεβαίωσε ότι θα λάβει το δάνειο μου από αυτούς. Σε μια δεύτερη σκέψη, λόγω της έλλειψης στέγης μου πήρα μια δοκιμή και να εφαρμοστεί για το δάνειο, ευτυχώς για μένα που έλαβα ένα δάνειο ύψους $1.500.000 από {success_11@yahoo.com}). Είμαι χαρούμενος πήρα τον κίνδυνο και να εφαρμοστεί για το δάνειο. τα παιδιά μου έχουν δοθεί πίσω σε μένα και τώρα δικό μου ένα σπίτι και μια δική μου επιχείρηση. Όλα ευγνωμοσύνη πηγαίνει κα επιτυχία ΔΑΝΕΊΟΥ εταιρεία για να δώσω ένα νόημα στη ζωή μου όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα. παρακαλώ για όσους από εσάς εκεί έξω που περνούν μέσα από την οικονομική defficulties θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω Email: success_11@yahoo.com ή whatsApp: +2348078800681.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μετάφραση

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχείο ιστολογίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ο Διαχειριστής της σελίδας

Ο Διαχειριστής της σελίδας
Η διαχείριση της ιστοσελίδας Υπάλληλοι Περιφερειών Ελλάδος, γίνεται από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Αν. Μακ. & Θράκης (Π.Ε. Ξάνθης) Χαράλαμπο Ευστρατίου, Σύμβουλο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΣΥΠΕΞΑ και τ. Πρόεδρο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας. Συνάδελφε θα θέλαμε την βοήθεια σου, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τα προβλήματα των Περιφερειών αλλά και των υπαλλήλων που υπηρετούμε σε αυτές. - Τηλ. : +30 6942434142 και mail: (xaralamposeystratioy@gmail.com)
Από το Blogger.