Πρόλογος

Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας, από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χαράλαμπο Ευστρατίου.

Με αυτή την σελίδα ξεκινάει ένα διαδικτυακό πρώτο βήμα ενημέρωσης, επικοινωνίας και γνωριμίας μεταξύ των εργαζομένων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδος.

Συνάδελφοι μόνο ενωμένοι αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε, πολεμάμε και νικάμε.
«Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ»

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Μπορεί το κύμα της διαθεσιμότητας για τους εκπαιδευτικούς της τεχνικής εκπαίδευσης να κόπασε, η θάλασσα όμως για τους διοικητικούς υπαλλήλους της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν προοιωνίζεται ήρεμη. Έπειτα και από την ομόφωνη έγκριση για την αναδιοργάνωση των δομών και των υπηρεσιών του υπουργείου Παιδείας από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, καλούνται τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας να αξιολογήσουν από το Σεπτέμβριο τις διοικητικές δομές τους. 
Πρόκειται για 10.200 διοικητικούς υπαλλήλους, που υπηρετούν κυρίως στα μεγάλα και όχι στα περιφερειακά Πανεπιστημιακά και Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας, όπως το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, τα ΑΤΕΙ Αθηνών, Πειραιά και Θεσσαλονίκη.
Τα ιδρύματα αυτά θα πρέπει να προχωρήσουν σε αξιολόγηση του προσωπικού τους έως και τις 15 Οκτωβρίου, ώστε να εντοπισθούν τυχόν πλεονάζοντες υπάλληλοι με σκοπό να τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας και στην συνέχεια να αξιοποιηθούν σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, ανάλογα με τις ελλείψεις που παρατηρούνται.
Για μία ακόμα φορά, με αφορμή και την σημερινή συνέντευξη του υπουργού Παιδείας στην πρωινή εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού Mega, πηγές από το κτίριο του Αμαρουσίου επέμεναν να επαναλαμβάνουν ότι «κανείς εκπαιδευτικός δεν είναι περιττός», θέτοντας για την ώρα σε καθεστώς ασφαλείας τους εναπομείναντες 151.000 εκπαιδευτικούς, που δεν είδαν την περασμένη εβδομάδα να ανοίγει δίπλα τους η πόρτα της διαθεσιμότητας.

1 σχόλιο:

  1. Γειά σου αδελφοί και αδελφές, είμαι Charles, ένας ενιαίος γονέας από dudelange στο fort worth, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς πήρα το δάνειο μου από την εταιρεία δανείου επιτυχία κα όταν ήμασταν οδηγείται έξω από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς μου πια , Αφού scammed από διάφορες εταιρείες στην γραμμή και έχουν στερηθεί ένα δάνειο από Τράπεζα μου και κάποια άλλη πιστωτική ένωση που επισκέφθηκα. τα παιδιά μου που ελήφθησαν από την ανάδοχη φροντίδα, ήμουν μόνος στο δρόμο. Μέχρι που μια μέρα αισχρώς μπήκα σε ένα παλιό σχολείο mate που μου να εισαχθεί κα επιτυχία δανείου εταιρεία στο πρώτο της είπα ότι δεν είμαι έτοιμη να αναλάβει κάθε κίνδυνο του να ζητήσει ένα δάνειο στην γραμμή πια, αλλά με διαβεβαίωσε ότι θα λάβει το δάνειο μου από αυτούς. Σε μια δεύτερη σκέψη, λόγω της έλλειψης στέγης μου πήρα μια δοκιμή και να εφαρμοστεί για το δάνειο, ευτυχώς για μένα που έλαβα ένα δάνειο ύψους $1.500.000 από {success_11@yahoo.com}). Είμαι χαρούμενος πήρα τον κίνδυνο και να εφαρμοστεί για το δάνειο. τα παιδιά μου έχουν δοθεί πίσω σε μένα και τώρα δικό μου ένα σπίτι και μια δική μου επιχείρηση. Όλα ευγνωμοσύνη πηγαίνει κα επιτυχία ΔΑΝΕΊΟΥ εταιρεία για να δώσω ένα νόημα στη ζωή μου όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα. παρακαλώ για όσους από εσάς εκεί έξω που περνούν μέσα από την οικονομική defficulties θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω Email: success_11@yahoo.com ή whatsApp: +2348078800681.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μετάφραση

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχείο ιστολογίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ο Διαχειριστής της σελίδας

Ο Διαχειριστής της σελίδας
Η διαχείριση της ιστοσελίδας Υπάλληλοι Περιφερειών Ελλάδος, γίνεται από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Αν. Μακ. & Θράκης (Π.Ε. Ξάνθης) Χαράλαμπο Ευστρατίου, Σύμβουλο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΣΥΠΕΞΑ και τ. Πρόεδρο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας. Συνάδελφε θα θέλαμε την βοήθεια σου, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τα προβλήματα των Περιφερειών αλλά και των υπαλλήλων που υπηρετούμε σε αυτές. - Τηλ. : +30 6942434142 και mail: (xaralamposeystratioy@gmail.com)
Από το Blogger.