Πρόλογος

Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας, από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χαράλαμπο Ευστρατίου.

Με αυτή την σελίδα ξεκινάει ένα διαδικτυακό πρώτο βήμα ενημέρωσης, επικοινωνίας και γνωριμίας μεταξύ των εργαζομένων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδος.

Συνάδελφοι μόνο ενωμένοι αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε, πολεμάμε και νικάμε.
«Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ»

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΕΝΤΟΛΕΣ ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Στη σύσκεψη του κυβερνητικού συμβουλίου διοικητικής μεταρρύθμισης ζήτησε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα για την κινητικότητα στο Δημόσιο.
Τα 12.500 ονόματα δημοσίων υπαλλήλων που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα ώς τον Σεπτέμβριο αναζήτησε την Τρίτη το κυβερνητικό συμβούλιο διοικητικής μεταρρύθμισης, που συνεδρίασε υπό την προεδρία του πρωθυπουργού. Ο Αντώνης Σαμαράς έδωσε στους υπουργούς του σαφείς εντολές για την επιτάχυνση του μεταρρυθμιστικού έργου και την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων σχετικά με την κινητικότητα στο Δημόσιο.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το Mega, το υπουργείο Παιδείας διεμήνυσε ότι δεν υπάρχει άλλο περιθώριο για διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών πέραν των 2.000 καθηγητών τεχνικής εκπαίδευσης.
Το υπουργείο Εσωτερικών θα προωθήσει την ενδοδημοτική κινητικότητα στους ΟΤΑ και δεν θα προχωρήσει σε άλλες οριζόντιες κινήσεις μετά τους σχολικούς φύλακες και τους δημοτικούς αστυνομικούς.
Επίσης, θα προχωρήσουν και συγχωνεύσεις γενικών γραμματειών υπουργείων.
Αναφορικά με την Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία, εξετάζεται το ενδεχόμενο κατάργησης αριθμού θέσεων εργασίας που ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί.
Στη σύσκεψη του κυβερνητικού συμβουλίου διοικητικής μεταρρύθμισης, παρουσία του αντιπροέδρου Ευ. Βενιζέλου και των υπουργών Οικονομικών Γ. Στουρνάρα, Εσωτερικών Γ. Μιχελάκη, Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυρ. Μητσοτάκη, Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλου, Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη και Υγείας Αδ. Γεωργιάδη, εξετάστηκε η πορεία υλοποίησης των δεσμεύσεων που έχει αναλάβει η κυβέρνηση με στόχο να μην υπάρξουν αποκλίσεις.
Σε δήλωσή του, ο Κυρ. Μητσοτάκης τόνισε πως δόθηκαν κατευθύνσεις για επιτάχυνση του μεταρρυθμιστικού έργου της κυβέρνησης, όσον αφορά και στα ποιοτικά και στα ποσοτικά στοιχεία.
Ο Γ. Στουρνάρας, από την πλευρά του, δήλωσε ότι θα τηρηθούν οι προθεσμίες και πως δεν θα υπάρξουν προβλήματα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη συνάντηση αποφασίστηκε να μην υπάρξουν οριζόντιες περικοπές και να διερευνηθεί το ενδεχόμενο αλλαγών μέσα σε υπουργεία και κυρίως στο υπουργείο Παιδείας.

1 σχόλιο:

  1. Γειά σου αδελφοί και αδελφές, είμαι Charles, ένας ενιαίος γονέας από dudelange στο fort worth, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς πήρα το δάνειο μου από την εταιρεία δανείου επιτυχία κα όταν ήμασταν οδηγείται έξω από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς μου πια , Αφού scammed από διάφορες εταιρείες στην γραμμή και έχουν στερηθεί ένα δάνειο από Τράπεζα μου και κάποια άλλη πιστωτική ένωση που επισκέφθηκα. τα παιδιά μου που ελήφθησαν από την ανάδοχη φροντίδα, ήμουν μόνος στο δρόμο. Μέχρι που μια μέρα αισχρώς μπήκα σε ένα παλιό σχολείο mate που μου να εισαχθεί κα επιτυχία δανείου εταιρεία στο πρώτο της είπα ότι δεν είμαι έτοιμη να αναλάβει κάθε κίνδυνο του να ζητήσει ένα δάνειο στην γραμμή πια, αλλά με διαβεβαίωσε ότι θα λάβει το δάνειο μου από αυτούς. Σε μια δεύτερη σκέψη, λόγω της έλλειψης στέγης μου πήρα μια δοκιμή και να εφαρμοστεί για το δάνειο, ευτυχώς για μένα που έλαβα ένα δάνειο ύψους $1.500.000 από {success_11@yahoo.com}). Είμαι χαρούμενος πήρα τον κίνδυνο και να εφαρμοστεί για το δάνειο. τα παιδιά μου έχουν δοθεί πίσω σε μένα και τώρα δικό μου ένα σπίτι και μια δική μου επιχείρηση. Όλα ευγνωμοσύνη πηγαίνει κα επιτυχία ΔΑΝΕΊΟΥ εταιρεία για να δώσω ένα νόημα στη ζωή μου όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα. παρακαλώ για όσους από εσάς εκεί έξω που περνούν μέσα από την οικονομική defficulties θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω Email: success_11@yahoo.com ή whatsApp: +2348078800681.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μετάφραση

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχείο ιστολογίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ο Διαχειριστής της σελίδας

Ο Διαχειριστής της σελίδας
Η διαχείριση της ιστοσελίδας Υπάλληλοι Περιφερειών Ελλάδος, γίνεται από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Αν. Μακ. & Θράκης (Π.Ε. Ξάνθης) Χαράλαμπο Ευστρατίου, Σύμβουλο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΣΥΠΕΞΑ και τ. Πρόεδρο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας. Συνάδελφε θα θέλαμε την βοήθεια σου, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τα προβλήματα των Περιφερειών αλλά και των υπαλλήλων που υπηρετούμε σε αυτές. - Τηλ. : +30 6942434142 και mail: (xaralamposeystratioy@gmail.com)
Από το Blogger.