Πρόλογος

Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας, από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χαράλαμπο Ευστρατίου.

Με αυτή την σελίδα ξεκινάει ένα διαδικτυακό πρώτο βήμα ενημέρωσης, επικοινωνίας και γνωριμίας μεταξύ των εργαζομένων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδος.

Συνάδελφοι μόνο ενωμένοι αντιστεκόμαστε, αγωνιζόμαστε, πολεμάμε και νικάμε.
«Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ»

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

Μέσω των υπουργείων Υγείας, Παιδείας αλλά και των ΟΤΑ στους οποίους υπηρετεί ένα μεγάλο μέρος των περίπου 35.240 συμβασιούχων που είχαν γίνει αορίστου χρόνου με το ΠΔ Παυλόπουλου (164/2004), θα επιχειρήσει να γεμίσει τη «δεξαμενή» των περίπου 17.300 «διαθέσιμων» μέχρι το τέλος του χρόνου, η κυβέρνηση.
Το παραπάνω σενάριο, σύμφωνα με πληροφορίες, συζητήθηκε κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Αν και πρόκειται για ένα ακόμη οριζόντιο μέτρο η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να το «σερβίρει» μέσω αξιολόγησης, καθώς ένα μεγάλο τμήμα των συγκεκριμένων υπαλλήλων (οι πληροφορίες λένε ότι είναι άνω των 20.000) είτε είναι χαμηλών προσόντων (ΔΕ και ΥΕ) είτε, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, υπάρχουν και παρατυπίες κατά τη μονιμοποίηση τους (πλαστά πτυχία γλωσσομάθειας κλπ).
Παράλληλα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, στη σημερινή συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης συζητήθηκε και το θέμα των συμβασιούχων που παραμένουν στο Δημόσιο με προσωρινές διαταγές. Η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι με το νέο νομοθετικό πλαίσιο που ψηφίστηκε με το πολυνομοσχέδιο θα έχουν δει την έξοδο από το Δημόσιο μέχρι τα τέλη του χρόνου ή στις αρχές του 2014, ώστε να προστεθούν στον αριθμό των 13.000 απολύσεων για τις οποίες έχει δεσμευθεί η κυβέρνηση μέχρι το τέλος του 2014.
Επιπλέον θα επιχειρηθεί στις «δεξαμενές» της κινητικότητας να μπουν μετά από αξιολόγηση δομών και προσωπικού:
-Διοικητικοί υπάλληλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ
-Υπάλληλοι ΟΤΑ στο πλαίσιο της διαδημοτικής κινητικότητας
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκε και το θέμα των αμυντικών βιομηχανιών (ΕΑΣ, ΕΛΒΟ, ΛΑΡΚΟ) που μπαίνουν σε καθεστώς αναδιάρθρωσης ώστε τουλάχιστον οι δύο τελευταίες να οδηγηθούν σε ιδιωτικοποίηση.

Να σημειωθεί ότι στο τραπέζι της συζήτησης έπεσε και το θέμα της διαθεσιμότητας των δασοπυροσβεστών, ωστόσο απορρίφθηκε αμέσως λόγω και της θερινής περιόδου.

1 σχόλιο:

  1. Γειά σου αδελφοί και αδελφές, είμαι Charles, ένας ενιαίος γονέας από dudelange στο fort worth, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς πήρα το δάνειο μου από την εταιρεία δανείου επιτυχία κα όταν ήμασταν οδηγείται έξω από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσε να πληρώσει τους λογαριασμούς μου πια , Αφού scammed από διάφορες εταιρείες στην γραμμή και έχουν στερηθεί ένα δάνειο από Τράπεζα μου και κάποια άλλη πιστωτική ένωση που επισκέφθηκα. τα παιδιά μου που ελήφθησαν από την ανάδοχη φροντίδα, ήμουν μόνος στο δρόμο. Μέχρι που μια μέρα αισχρώς μπήκα σε ένα παλιό σχολείο mate που μου να εισαχθεί κα επιτυχία δανείου εταιρεία στο πρώτο της είπα ότι δεν είμαι έτοιμη να αναλάβει κάθε κίνδυνο του να ζητήσει ένα δάνειο στην γραμμή πια, αλλά με διαβεβαίωσε ότι θα λάβει το δάνειο μου από αυτούς. Σε μια δεύτερη σκέψη, λόγω της έλλειψης στέγης μου πήρα μια δοκιμή και να εφαρμοστεί για το δάνειο, ευτυχώς για μένα που έλαβα ένα δάνειο ύψους $1.500.000 από {success_11@yahoo.com}). Είμαι χαρούμενος πήρα τον κίνδυνο και να εφαρμοστεί για το δάνειο. τα παιδιά μου έχουν δοθεί πίσω σε μένα και τώρα δικό μου ένα σπίτι και μια δική μου επιχείρηση. Όλα ευγνωμοσύνη πηγαίνει κα επιτυχία ΔΑΝΕΊΟΥ εταιρεία για να δώσω ένα νόημα στη ζωή μου όταν είχα χάσει κάθε ελπίδα. παρακαλώ για όσους από εσάς εκεί έξω που περνούν μέσα από την οικονομική defficulties θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω Email: success_11@yahoo.com ή whatsApp: +2348078800681.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μετάφραση

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχείο ιστολογίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Ο Διαχειριστής της σελίδας

Ο Διαχειριστής της σελίδας
Η διαχείριση της ιστοσελίδας Υπάλληλοι Περιφερειών Ελλάδος, γίνεται από τον υπάλληλο της Περιφέρειας Αν. Μακ. & Θράκης (Π.Ε. Ξάνθης) Χαράλαμπο Ευστρατίου, Σύμβουλο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΣΥΠΕΞΑ και τ. Πρόεδρο Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ Ξάνθης. Η σελίδα δημιουργήθηκε για την καλύτερη ενημέρωση των Υπαλλήλων στις Αιρετές Περιφέρειες Ελλάδας. Συνάδελφε θα θέλαμε την βοήθεια σου, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τα προβλήματα των Περιφερειών αλλά και των υπαλλήλων που υπηρετούμε σε αυτές. - Τηλ. : +30 6942434142 και mail: (xaralamposeystratioy@gmail.com)
Από το Blogger.